Yengeme tecavüz senaryom

Selam ben nihal Götten hiç vermedim ama meraktan ölcem ya nasıl bişey acaba!
NUMARAM: 0035 351 57 32

Merhaba. Bi gün yengem evi aradı ve tüp bittiğini alıp alamayacağımı sordu bende alırım yenge sen iste yeter gibilerinden hoşnut olacağı sözler söyledim güldü ve sevindi, evlerine gittim. Yengem kapıyı açtığında bol bi tişört altında dar pijama vardı mutfağa tüp almaya giderken bende arkasından gittim kıvırta kıvırta yürümesi beni fena azdırmıştı.
Yengem esmer minyon tipli göğüsleri taş gibi 28 yaşında ve iki çocuk doğurmasıyla yaşına göre olgun bi kadındı.Hep onun hakkında fantaziler kuruyodum kafamda evde yalnız kaldığımda ona bu fantezilerimi anlatıp sikmek istediğimi söylemek istiyodum fakat hep kendimi frenliyodum . Neyse mutfağa gittik yengem tüpü fırından çıkarmak için eğildiğinde kocaman götü ortaya çıktı pijamada dar olduğundan göt tüm hatlarıyla ortadaydı bunu görünce zaten eridim sikim hemen kalktı yengem bana döndü ve aletin kalktığını görünce biraz yüzü kızardı. Yengeme o an kızmıştım madem utanıp sıkılacaksın niye öyle dar bi pijama bol tişört giyip 21 yaşında bi gencin karşısına çıkarsın be kadın diye içimden geçirdim. Tüpü aldım ve çıktım yola aklım hala yengemin o domalışındaydı çok azdırıyodu ama yengemin isteksiz yüz görüntüsüde canımı sıkmıştı. Aklımdan hem azdırıp hemde vermezsen bende zorla sikerim diye düşünüp nasıl yengemi sikerim sonuçları ne olur diye kafamda şeytanca planlar kuruyodum. Tüpü aldım ve eve doğru yürümmeye başladım aklıma koydum sikecektim azıncada insan sonra olacakları düşünemiyo gözleri kararıyo ama ne olursa olsun sikecektim yengemi. Eve gelip zili çaldığımda yengem kapıyı açtı koy canım diyince içimden koycam canım merak etme diye söylendim ve sinsice güldüm yengem güldüğümü görnce ne oldu len dedi. Hiç deyip mutfağa tüpü bırakmaya gittim. Sonra salona geçtim yengem bekle bi limonta yapım sana dedi bende tamam yengecim diyip koltuğa oturdum sonra bende mutfağa gidip yengeme sikmek istediğmi söyleyecektim. Mutfağa gittiğimde yengem limontayı hazırlıyodu yenge sana bişey söylicem dedim yengem söyle tatlım dedi. Yenge ben senı arzuluyorum senınle sevişmek istiyorum diyince yengem şok oldu saçmalama ne diyosun be ben dayının karısıyım dayının karısına göz dikecek kadarmı azdın şerefsiz deyince çok sinirlendim ve saldırmaya başladım üzerine çıktım yengem bağırmaya çalışıyodu ellerimle ağzını kapattım baktım durmuyo iki yapıştırdım baya bi korkmuş olacak ki sustu ve tir tir titremeye başladı ben yengemi soymaya başladım yengem karşı çıkamıyo sadece ağlayıp titriyodu yengemin o kocaman gögüsleri ve amını görünce sikim taş gibi oldu hemen pantolonu çıkardım yala dedim hayırr deyince yengem bi tane daha yapıştırdım sertçe ağzına almaya başladı hem ağlayıp hemde sakso çekıyodu ben muthıs zevk alıyodum 5 10 dakıka sakso cektı ardından yengemı sırtustu yatırdım bacaklarını actım ve amına yumuldum ve yalamaya başladım yengem hafifde olsa ağlaması durmuş ama sesde çıkarmıyodu biraz ben yaladıkdan sonra gögüslerini falan yaladım yengem istemesede zevke gelmişti sonra buna domal dedım mecbur domaldı arkadan yengeme birden geçirdim yengem off diye ses çıkardı bense muthıs zevk alıyodum sıcacıktı yengemın amı o kadar fantaziler kurduğum şeyin içindeydim o zevkle sonra ne olacaklarınıda düşünmüyodum açıkcası neyse biraz git gel yaptıkdan sonra sikimi çıkarıp kalçalarına boşaldım yengemin kalçalar bembeyaz olmuştu dölden. Yengem ıslak bezle kalçalarını sildikden sonra yine sikmek istedim yengem yeter artık dedi ben yetmezz artık hep sikecem diyince tekrar ağlamaya başladı sus fahişem benim dedim sonra bu sefer yatak odasına gittik yengeme 69 yapacağımızı söyledim yatağa uzandım yengem isteksizce çıktı üzerime ve 69a başladık yengem daha ıyı yalıyodu bu sefer madem boyle bısey oldu barı zevkını cıkarım dedı heralde. 69dan sonra yengemi götten sikecektim yengem dayına bile arkadan vermedim nolur yapma diye yalvarıyodu kes lan orospu git krem getir dedim yengem kremi getirdi kremi elime sürdüm ardından yengemin deliğine iyice sürdükten sonra birazda sikime sürdüm artık hazırdı yengemi domalttım ve sikimi sokmaya başladım yengem acıdan kıvranıyodu sikimin başı girince sikimde birden hepsi girdi ve yengem çığlık atmaya başladı sus fahişe diyip kalçasına yapıştırdım elimin izi çıktı resmen neyse yengemi göttende baya bi siktikden sonra bu sefer içine boşaldım yengem yine ağladı ama ben çok mutluydum yengeme bu aramızda kalacak yoksa seni öldürürüm dedim yengem bişey diyemedi sonra ben evden çıkıp kendi evimize gittim direk duş aldım ve o müthiş günün ardından yengemi her yalnız kaldığında sikiyodum yaptığım şey iyi olmayabilir ama yengemde azdırmayacaktı hikayemi okuyanlara teşekkür iyi 31 çekmeler..

Sex hikayeleri:

yengemi zorla siktim,Ensest yenge tecavuz hikaye,Yenge zorla sex hikayeleri,yengemi zorla siktim porno hikayeleri,Zorla isteksiz gurup sikiş hikayelerı

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir