Odasında üstünü değiştirken görmem düşüncelerimi değiştirdi

Selam ben nihal Götten hiç vermedim ama meraktan ölcem ya nasıl bişey acaba!
NUMARAM: 0035 351 57 32

Aslında ona karşı hiç düşüncem olmamıştı cevremde ki tek kız oydu arkadaşdık onunla her şeyi beraber yaparık gezerdik tozardık beraber takılırdık zaten yakınım olduğu için birbirimize de gider gelirdik kendisine karşı hiç o gözle bakmadım taki bunlardayım beraber dışardan geldik bu odasına girdi bende o sıra lavaboya gidicem baktım üstünü değiştiriyor iç çamaşırları ile gördüğüm bedeni beni tahrik etmişti o günden sonra bakışlarım değişti ona karşı

özge banyo yapıyorduu. ben kapıya tık tık vurdum özge perdeyi çektii hemenn tuvalete girdim tuvaletimi yaptımm. perdenin kıyıısındann özgeyii kollamaya başladım . özge beni fork edince hemen havluya sarıldı . ben yavaşça perdeden geçerek özgenin yanına yaklaştımm. özge çok utanıyorr bieşeyy söylemiyordu. hemen dudaklarına yapışdımmm o benii itmeye başladıı ama ben fırsat bu fırsat diyerekk aleti dışarıı çıkardımmm başladınn amına değdirmeyee. o anladı durumu. biri görür yapma dedi ben devap ediyordumm . yapma yarın onlarbahçeye gidecekk ler o zaman vericem sana dediii. neyse ben yatmaya gittim ama gözüme bir türlü uyku girmiyorduu neyse sabah oldu . halam bahçeye eniştemde işe gitti ben uyuyor numara sı yaptımm teyzemler gitti hemen kalktımm altımda sade baxer vardıı hemen

duttuğumm gibi yatağa fırlattımm. o kaçmaya çalışıyorduu izin vermedimm hemen soydumm amını yalamaya başladımm.ve sikimi yavaşça amına sokmaya başladımm inliyorduu. birden bi soktumm bi çığlık attı. sonra git gel yapıyordumm tabii amında kanlar geliyordu. irden hızlandım ve kendimi tutamayım. amının derinliklerine boşaldım. ve öylece kalakaldıkk. birden kapı açıldı ve içeri halam girdii ne yapacahımızıı şaşırdıkk halamm bize bakaraa çokk sinirlendiii.özge ağlamaya başladııı. halamm özgeye bi okat attııı. ben hala çıplaktımmm. halam burdann biyere ayrılmayın dedi ve odaya girdi. biz ne olduğunu anlamamıştıkk halam içerdenn çıktığındaaa altında tangası üzeri çıkplaktıı biz

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir